Kaikki kauden 2021 superpesisottelut alkavat Oatlyn mukaan nimetyllä hutunkeitolla, minkä lisäksi Oatlyn Food Truck kiertää superpesistapahtumissa. Yhteistyöllä halutaan luoda positiivisia hetkiä ottelutapahtumiin sekä parantaa Superpesiksen katsojakokemusta.

– Olemme onnistuneesti pystyneet kasvattamaan Superpesiksen kumppaniverkostoa menneen talven aikana. Superpesis koetaan entistä mielenkiintoisempana tuotteena, mistä tämä yhteistyö on oiva osoitus. Oatlysta olemme iloksemme saaneet kumppanin, jolla on sekä samanlaiset arvot että sama tulevaisuuteen suuntautuva asenne kuin meillä. Haluamme olla kehittämässä suomalaista urheilumarkkinointia. Tässä yhteistyössä olemme luoneet aivan uuden kulman urheiluyhteistyöhön, mikä tulee aukeamaan katsojille kauden alkaessa, toteaa Pesäpalloliiton myyntijohtaja Jonne Kemppainen.

Superpesiksen katsojaluvut ovat kasvaneet tasaisesti vuosi vuodelta. Uudistavan kansallispelin ja globaalin brändin yhdistäminen antaa loistavan maaperän nykyaikaiselle yhteistyölle.

– Superpesis on jotain aivan erityistä, ja onnistunut luomaan vahvan urheiluilmiön, joka tuo valtavasti iloa suurelle joukolle ihmisiä. Olemme ylpeitä voidessamme olla mukana tukemassa Superpesistä, kun he suuntaavat rohkeasti eteen päin, toteaa Oatly Suomen myyntijohtaja Niina Kahra.

 

Näytä tämä julkaisu Instagramissa.

 

Henkilön Superpesis (@superpesis) jakama julkaisu

Oatly

Oatly on maailman suurin kaurajuomayritys, joka on yli 25 vuoden ajan keskittynyt kehittämään asiantuntemustaan kaurasta – superviljasta, jonka synnynnäiset ominaisuudet myötävaikuttavat sekä kestävyyteen että ihmisten terveyteen. Oatlyn sitoutuminen kauraan on johtanut teknisiin edistysaskeliin, joiden avulla yritys on onnistunut luomaan vaihtoehtoja maitotuotteille. Oatlyn pääkonttori sijaitsee Malmössä, ja yrityksen tuotteita on saatavilla yli 20 maassa ympäri maailman. Lisätietoa löytyy yrityksen nettisivuilta osoitteesta www.oatly.fi.